24-uurs storingsdienst
Buiten de standaard openingstijden van onze Servicedesk kunt u gebruik maken van onze 24-uurs storingdienst. Hiermee kunt u buiten kantoortijd contact opnemen met een dienstdoende System Engineer voor assistentie. Onze engineers staan dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kunt u rekenen op de assistentie van een gekwalificeerde System Engineer.
Hoe werkt de 24-uurs storingsdienst?
De 24-uurs storingsdienst kunt u in combinatie afnemen met één van onze systeembeheerabonnementen en/ of Cloudwerkplek abonnementen. U krijgt dan de beschikking over een speciaal storingsnummer. Op dit storingsnummer is het mogelijk buiten kantoortijd een storing te melden. De dienstdoende engineer neemt de melding in behandeling en zal in eerste instantie proberen de storing op afstand te verhelpen. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan wordt in overleg met u de vervolgstappen bepaald.
De kosten van de 24-uurs storingsdienst bestaan uit een vast en variabel deel. Pas als wij daadwerkelijk bij u op locatie moeten komen treden de variabele kosten in werking. In negen van de tien gevallen wordt de storing op afstand opgelost.
Wie maken gebruik van 24 uurs storingsdienst?
- Huisartsenposten
- Productiebedrijven
- Logistieke bedrijven
- Internationale dienstverleners