IT Serviceabonnementen

Wilt u het beheer van uw IT omgeving uitbesteden?
Kiest u dan voor een LanWacht IT Service abonnement van Danthas. Problemen worden dan voortijdig gesignaleerd en uw IT omgeving wordt in optimale conditie gehouden door ons team van gecertificeerde systeembeheerders. We kunnen het volledige beheer van uw IT omgeving overnemen of als “achterwacht” fungeren voor uw systeembeheerder. We zijn ISO27001 gecertificeerd en tevens partner van o.a. Citrix, Microsoft, Office 365, HP, Fortinet, Sophos en Veeam.

Via onze LanWacht Service ondersteunen we dagelijks meer dan 300 organisaties. Van kleine organisaties tot middelgrote (internationale) organisaties met meer dan 200 werkplekken. Onze Servicedesk is voorzien van een geavanceerd monitoringsysteem die op afstand uw IT omgeving in de gaten houdt en ons waarschuwt wanneer drempelwaardes overschreden worden.

Welk Serviceabonnement past het beste bij u?
Danthas biedt een oplossing voor elke situatie. U heeft keuze uit drie verschillende Serviceabonnementen: LanWacht Servicedesk, LanWacht Plus en LanWacht Alles-in-1. Bij elk Serviceabonnement heeft u vervolgens de mogelijkheid om deze op uw wensen af te stemmen. De tarieven van onze IT Serviceabonnementen zijn gebaseerd op het aantal werkplekken in uw netwerk.

Wilt u meer informatie over onze serviceabonnementen?

Bel dan met onze verkoopafdeling, telefoonnummer (0512) 57 11 66.
U kunt ook contactleggen door gebruik te maken van het contactformulier.

LanWacht Servicedesk Abonnement

Indien u een storing of vragen heeft over uw IT omgeving kunt u contact opnemen met onze Servicedesk.  Als u een storing aanmeldt zal de Servicedesk proberen uw storing op afstand op te lossen. Hierbij kunnen onze Servicedeskmedewerkers, met uw toestemming, het scherm van uw computer of server overnemen.

Uw storingsmelding wordt in ons call-registratiesysteem vastgelegd zodat een eventuele overdracht naar de tweedelijns supportafdeling soepel verloopt. Gedurende het traject zorgt onze Servicedesk voor de bewaking van de voortgang.

  • Vanaf drie werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen

LanWacht Plus Abonnement

Het LanWacht Plus Abonnement is gebaseerd op het Servicedesk Abonnement, maar dan inclusief onsite support. Wanneer een hardwarestoring niet op afstand opgelost kan worden dan komen wij naar u toe om het defecte onderdeel te vervangen of vervangende leenapparatuur te plaatsen. Daarnaast bewaakt Danthas uw ICT omgeving pro-actief.

  • Vanaf drie werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen
  • IT Assetmanagement
  • Onsite support bij calamiteiten
  • Vervangende onderdelen of leenapparatuur
  • Monitoring van uw serveromgeving

LanWacht Alles-in-1 Abonnement

Het LanWacht Alles-in-1 Abonnement is het meest uitgebreide abonnement. Naast alle kenmerken van het Plus abonnement wordt antivirus- en antispamservices en systeembeheer voor een vaste prijs per maand standaard meegeleverd. Het periodieke systeembeheer zorgt ervoor dat uw IT omgeving in optimale conditie blijft. Daarnaast kunt u uiteraard ten alle tijde terugvallen op de expertise van Danthas wanneer u onverhoopt toch een storing heeft.

  • Vanaf vijf werkplekken
  • Telefonische ondersteuning
  • Schermovername om problemen direct op te lossen
  • IT Assetmanagement
  • Onsite support bij calamiteiten
  • Vervangende onderdelen of leenapparatuur
  • Monitoring van uw serveromgeving
  • Periodiek systeembeheer
  • Controle van de back-up en beveiligingsinstellingen
  • Doorvoeren van standaard wijzigingen (Changes)
  • Inclusief Antivirus en Anti-spamservices

Optionele diensten bij een LanWacht Service Abonnement
Uw LanWacht Service Abonnement kunt u uitbreiden met één van onze Managed diensten zoals o.a.: Office 365 support, Managed Firewall, Hosted Back-up, Patchmanagement, Hosted-Antivirus, Hosted Antispam, etc.

Kenmerken van een LanWacht Service Abonnement

  • Eén aanspreekpunt voor uw hardware, systeembeheer en applicatiebeheer;
  • Simpel uit te breiden met extra diensten;
  • Direct contact met de Servicedesk bij problemen of vragen;
  • Toegang tot ons klantenportaal;
  • SLA rapportages;
  • Ondersteuning van gecertificeerde Citrix, Microsoft en Office 365 specialisten;
  • Ondersteuning op basis van een vaste prijs per maand.

 

© 2019 Danthas BV. Alle rechten voorbehouden. ISO 27001

Click Me