Werkplekbeheer uitbesteden

Efficiëntie, continuïteit
en
zorgeloos werken

Het beheer van uw IT-werkplekken kan tijdrovend zijn, maar het is van cruciaal belang voor de dagelijkse productiviteit van uw bedrijf. Door werkplekbeheer uit te besteden aan een specialist als Danthas, garandeert u dat uw IT-infrastructuur altijd optimaal functioneert, zonder dat u zich druk hoeft te maken over updates, onderhoud of technische storingen.

wij zorgen voor uw continuïteit

Waarom werkplekbeheer uitbesteden

Technische problemen kunnen elk moment opduiken. Wij bieden dagelijkse ondersteuning aan uw medewerkers, zodat zij snel en efficiënt geholpen worden bij IT-vraagstukken of storingen. Of het nu gaat om problemen met software, hardware, of toegang tot systemen, wij staan klaar om te assisteren. Desnoods ook na kantoortijd en in de weekenden. Terwijl wij de technische zorgen uit handen nemen, kan uw team zich volledig richten op de kerntaken van uw organisatie. Wij zorgen voor een stabiele en betrouwbare IT-omgeving.

Gebruikersondersteuning

Onze serviceorganisatie biedt dagelijkse hulp aan jou en je collega’s bij technische storingen en/of IT gerelateerde vraagstukken. Mochten zij er telefonisch niet uitkomen dan wordt de call doorgezet naar een tweedelijns specialist. Onze Servicedesk is op werkdagen geopend vanaf 7.30 tot 17.30. 

24/7 Storingsdienst

Buiten de standaard openingstijden van onze servicedesk kunt u gebruik maken van onze 24-uurs storingdienst. Hiermee kunt u buiten kantoortijd contact opnemen met een dienstdoende System Engineer voor assistentie. Onze engineers staan dag en nacht voor u klaar om spoedeisende storingen direct op te lossen. Ook in het weekend en op feestdagen kunt u rekenen op de assistentie van een gekwalificeerde System Engineer.

Assetmanagement

IVia het self service portal van Danthas kun je de inname en uitgiftes van jouw bedrijfsmiddelen regelen. Zo houd je grip en inzicht waar jouw IT-bedrijfsmiddelen zich bevinden. Bovendien heb je te alle tijde inzage wanneer je bedrijfsmiddelen economisch afgeschreven zijn en vervangen moeten worden. Handig wanneer je de begroting voor het komende jaar op moet stellen. 

Monitoring en take control

Met onze geavanceerde monitoringtool meten we continu alle noodzakelijke indicatoren, ten behoeve van de performance, beschikbaarheid en capaciteit van je werkplekken en (virtuele) servers. Indien er storingen optreden dan zien we dat, op grote schermen op onze Servicedesk, waardoor we snel kunnen ingrijpen. Met behulp van deze tool kunnen we ook, na jouw goedkeuring, op afstand je pc of laptop overnemen waardoor we je beter en sneller op afstand kunnen helpen. 

Self Service Portal

Via ons klantenportaal, mijndanthas.nl, kun je 24 uur per dag wijzigingen doorgeven en kun je allerlei zaken raadplegen en uitvoeren zoals:

  • Overzicht en statussen van gemelde incidenten raadplegen;
  • Chatten met onze servicedesk over openstaande incidenten;
  • Gebruikersmutaties doorgeven, 2 factor authenticatie aanvragen/ intrekken, etc.
  • Documenten bekijken, digitaal accorderen en/of downloaden (facturen, werkrapporten, werkopdrachten, offertes, contracten)
  • Assetmanagement uitvoeren met betrekking tot je IT-bedrijfsmiddelen

Wij helpen u graag

Zorgeloos werken
met de ondersteuning van Danthas

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor uw
werkplekbeheer en dagelijkse ondersteuning van gebruikers? Neem vandaag nog
contact met Jeroen of Ane op voor een vrijblijvend gesprek. Samen zorgen we ervoor dat uw
IT-omgeving soepel gaat draaien en uw team optimaal kan presteren.