Support

Heb je support nodig?
Geen
probleem. Wij gaan je helpen!

Bereikbaarheid op werkdagen

Incidenten op werkdagen kan je melden bij onze Servicedesk (telefonisch of mail)
Onze Servicedesk is op werkdagen bereikbaar tussen 7:30 – 17:30 uur. 
Je kunt je ons bereiken op telefoonnummer:  +31(0)512 57 11 60.  
Mailen kan uiteraard ook via servicedesk@danthas.nl

Prioriteit 1 en 2 incidenten

Geef prioriteit 1 en 2 incidenten altijd telefonisch door. Dit zijn incidenten (storingen) die impact hebben op de hele organisatie of afdeling.

24/7 support

Indien je organisatie een 24/7 support contract bij ons heeft afgesloten, zijn wij ook buiten deze tijden bereikbaar op het storingsnummer wat je organisatie hiervoor heeft ontvangen.

Self Service Portal 

Je kunt incidenten of andere zaken 24 uur per dag melden via ons klantenportaal .
Geef eenvoudig en wanneer het jou uitkomt incidenten, changes of andere vragen door. Krijg inzicht in de opvolging en historie van jouw meldingen. Ga hiervoor naar mijndanthas.nl 

Remote support

Om je sneller te helpen, gebruiken we de onderstaande supporttools. Hiermee kunnen we jouw werkplek veilig op afstand overnemen

AnyDesk voor Windows
Download AnyDesk

AnyDesk voor Apple
Download AnyDesk

TeamViewer QuickSupport (Windows)

Contactgegevens

Servicedesk
Telefoonnummer: +31(0)512 57 11 60
Bereikbaarheid: Maandag t/m vrijdag van 07:30 – 17:30 uur
E-mail: servicedesk@danthas.nl

stuur een bericht naar servicedesk