24 jan

Update: Remote toegang tot onze hostingplatformen weer hersteld

Naar aanleiding van het bericht dat Citrix  geen betrouwbare oplossing kon geven voor de gevonden kwetsbaarheden in de Citrix Secure Gateway (Netscaler), hebben we op 16 januari besloten de remote toegang tot onze hostingomgevingen (Hisconnect en 365 Connect) af te sluiten. Deze maatregel is vanaf donderdag 16 januari om 23.00 ingegaan.

Concreet betekende dit dat bijvoorbeeld thuiswerken via de Citrix Gateway, vanaf bovengenoemd tijdstip, niet meer mogelijk was. De remote toegang was afgesloten totdat Citrix met een beveiligingsupdate voor de gevonden kwetsbaarheden kwam.

Verwachte duur
Vandaag is de update geïnstalleerd en zijn de hostingomgevingen na uitgebreide checks weer vrijgegeven.  

Opgelost
Ja.

Bijgewerkt op
24 januari 2020

Indien u over dit bericht nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze servicedesk, telefoon (0512) 57 11 60.
Onze servicedesk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 7.30 tot 18.30.

Met vriendelijke groet,

Servicedesk Danthas

Deel dit